Facebook представи вчера FB Newswire – услуга, която ще улесни журналистите и редакциите в намирането, споделянето и вмъкването на интересно съдържание в новините, които създават.
FB Newswire е съвместен продукт със Storyful. Ирландската компания Storyful, собственост на News Corp, се занимава с откриване, проверяване на автентичността и разпространяване на съдържание от социалните мрежи за редакциите.
Използвайки Storyful, FB Newswire агрегира за журналисти интересно съдържание, споделено публично във Facebook от лица и организации. Такова съдържание включва оригинални снимки, видео и промени в статуса, публикувани от хора, които се намират на мястото на важни или интересни събития като протести, избори и спортни събития.
FB Newswire е достъпна във Facebook на Facebook.com/FBNewswire и в Twitter на @FBNewswire. Услугата ще бъде подновявана в реално време със съдържание, отнасящо се към топ новини.
Всеки ден повече от милиард хора използват Facebook, за да откриват, изследват или участват в събития, ставащи новини по целия свят. Новините привличат по-голяма аудитория във Facebook, отколкото някога преди. Журналистите и медийните организации са се превърнали в неразделна част от социалната мрежа. Количеството трафик от препратки (referral traffic) от Facebook към медийните сайтове нараства повече от четири пъти през 2013, споделя Facebook в съобщението си.