Twitter се споразумя с Google отново да направи току-що публикувани тиутове видими в резултати от търсене на търсачката според доклад на Bloomberg.
Очаква се туитовете да станат видими в резултатите от търсене в Google през първата половина на тази година. Преди сделката е било нужно Google да обхожда страницата на Twitter за туитове, а сега социалната мрежа ще предоставя автоматично информацията на търсачката.
Споразумението с Google е част от стремежа на социалната мрежа да увеличи досега си над своите 284 милиона активни потребители – стратегия, която главният финансов директор Антон Ното на Twitter представи на Analyst Day през ноември миналата година.
Това не е първата такава сделка на Twitter. През 2009 г. социалната мрежа и Google сключиха подобна сделка, която приключи две години по-късно. Twitter също има сделки с Bing и Yahoo, където компанията споделя информация за туитовете на своите потребители.
Но сделката с Google e по-значителна, като се има предвид, че Google има 75% дял на пазара на търсене в Интернет и е най-посещаваната интернет страница в света.
С други думи, възбудените потребители на социалната мрежа могат да помислят преди да туитнат.